Allmänt om inget

Kaffekokarn puttrar på ute i köket så jag passar på att komma med ett inlägg.
Allting rullar på. Fast knapp jag själv. Jag rycker mig fram och grimaserar åt varje ben och armrörelse jag tvingas göra. Det kallas träningsvärk. Nej, det kallas sån sjuk jävla träningsvärk!!
Men det är skönt, visst, super!

Gymmet går med andra ord frammåt, det blir tynger och tyngre. Dock har det blivit dåligt med löpning. Får nog prioritera gymmet ett tag nu. Kroppen orkar verkligen inte med både och. Så det får bli promenader ett tag. Ska faktiskt ut på en långkörare med Carina om ett tag.

Skolan känns bra, eller ja, jag börjar bli trött på HEL-kursen. Vill börja lära mig saker som en sjukgymnast lär sig.
Bara en tenta som ska göras innan det bara. hjälp!

Imorgon blir det singstar-tävling för klassen hemma hos mig. Kanske utgång på Flamman sen. Det visar sig. Men kul blir det! Dags att klistra fast märkena på overallen som jag äntligen fick igår. Ni får se bilder sen :)

Kaffe var det, kaffe är det!


Bara för att älsklingen är så sjukt söt..

Kommentarer
Postat av: Isabella

Du verkar ha det kul i din nya klass?<33

2008-09-19 @ 00:04:13
URL: http://isabellao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0