Utvecklingen och dess fördelar?

Vi vann matchen i helgen. Sensationellt andraset som vi vann med 25-2 (!!!) Det händer typ inte i volleyboll. Guniess rekordbok nästa. Spelade några bollar och avslutade med två raka poäng. Imorgon ska jag träffa sjukgymnasten så att jag får hjälp med min rygg. Kunde inte genomföra en hel träning förra veckan på grund av smärtor i ryggen. Men nu jäklarns ska det bort.

I helgen var mamma och syrrorna här. Superskoj! Spenderade lite för mycket av studiebidraget på IKEA, men Kamprad ska väl ha sitt han också.. :)

Äntligen började sjukgymnastutbildningen på riktigt. Idag var första dagen. Och den började inte så bra. Första lektionen startade 8.15, jag vaknade 8.45. Mindre roligt, och väldigt pinsamt. Men det ordnade upp sig ändå. Nu sitter jag och letar fakta om hållning och vad man kan göra för att förbättra hållningen. Intressant, finns mycket som jag borde applicera på mig själv.

Dags att göra lite middag snart, sen volleybollträning.
På torsdag kommer Jojo hit, och på lördag är det sjukHUsfesten!!



 Something, somewhere went terribly wrong
(På tal om hållning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0