Kvällsro

Dagen har kantats av förberedelser inför spexet. Grymt roligt och alla i klassen var grymt snygga. Snyggast faktiskt!
Ser faktiskt fram emot de sista veckorna nu, kanske blir lite omväxling från vardagslunken som endå inte är så positiv hela tiden..

Efter fotografering och planering fixade jag, Hanna, Emelie, Karin och Julia lite mat på ICA och ordnade en tjejmiddag. Riktigt trevligt. Underbara tjejor det där.
På lördag förgylls helgen med en kväll tillsammans med Karin. Kan inte blir bättre.
Du är bra du !

Sängen ropar på mig.
Ska väl ta och besöka den nu.
Fast den är inte bra längre. Jag sover på exakt samma ställe varje natt, så det har lixom bildats en grop där. Nu börjar jag få ryggproblem på grund av denna förrädiska grop.
Får väl helt enkelt byta plats, men det är svårt att gå ifrån traditionerna.




Jag saknar min älskling. Det är ju bara 4 (!!!!!!!) veckor kvar tills vi träffas.
Hur, hur i helvete ska det gå?
Jag kommer inte att överleva.
jag kommer att kvävas i min ensamhet i brist på närhet och ömmhet.
Jag saknar MARKUS!!!

Du är den mest underbara människa jag någonsin har träffat.
Jag vill dela mitt liv med dig - utan tvekan.
Jag är inte hel utan dig.
Men vill ha dig hos mig - NU!



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0