KÖRKORT!!!

29 maj, klockan 16.04 sitter en rödfejsad blondin i en av vägverkets bilar, på en parkering i Köping. Någon, vars namn är Matts, som jobbar på vägverket har just sagt: "ja detta var ju godkänt"

Fyfan!!! Jag trodde att jag skulle dö. Jag gjorde världens sämsta uppkörning. Jag var nästan säker på att jag hade kuggat. Men icke! det gick bättre än vad jag trodde.

Så nu har jag ÄNTLIGEN körkort!
Klarade allt på första, så kan inte vara annat än nöjd, stolt, glad, ja enormt lycklig.

Jag snodde direkt mammas bil, tog med mig syrrorna och syrrans pojkvän in till Västerås och firade! (Donken är ju en klassiker).

Så jäkla härlig känsla när man satt helt ensam i bilen. ÅÅÅÅhh...
Nu får ni passa er för mig på vägarna!

Brumbrum...

Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!! :D

2007-05-29 @ 21:05:06
URL: http://outrageous.blogg.se
Postat av: SE

Grattis!
Nu får man alltså akta sig på vägarna, och jag som precis köpt en ny bil..... (=

2007-05-29 @ 22:19:11
Postat av: Anonym

Grattis! :) Så glad för din skull :)

2007-05-29 @ 22:32:56
URL: http://martyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0