Dagsinformation

Jag måste tacka SMR för den fina oljeinpackningen man fick i ansikte och hår idag! Suveränt med en inpackning som ger 1456789 finnar till studenten.. Tackar och bockar ödmjukt..
Nej, skämt och sido. Idag hade vi studentlekarna. Blev både mätt och skitig. och jag gillar INTE madelkubb. ush!
Tyvärr kom vi bara två, efter NV, vilket svider ännu hårdare..

Ännu en skoldag till enda. Inte lång tid kvar nu. Var och gymmade på håltimmen också. Idag gick det riktigt riktigt bra. Körde biceps/rygg. Har stått och tampats med samma vikter en tid nu, men idag lossnade det totalt. Så jäkla skönt. Körde hårt hårdare hårdast! I like it!!!
Imorgon blir det ben sen axlar/underarmar på fredag. Känns som gymmet är min terapeut just nu. Smärtsamt men skönt!

Nej nu måste jag byta om. Krogen med klassen ikväll. Själv så blir det nyktert. Ska självfallet köra.. Sen så ska jag ju ut och springa imorgonbitti. Onödigt att ligga bakis..

Over and out!


image15



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det var så lite så;P /josse

2007-05-31 @ 08:13:01
URL: http://josselini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0