Sambomambo

Nu är det torsdag. Det betyder att det snart, snart, snart är måndag.
Måndagen som är väldigt speciell i mitt liv
Jag och Markus flyttar ihop. På riktigt! Det är ju helt galet. Så underbart galet.
Sen flyttar jag hemifrån också. Det känns vemodigt och lite konstigt. Men det ska det kanske göra. Man har ju endå bott hemma med mor, far och systerystrar i 19 år..
Sen blir jag SÅ JÄVLA ARBETSLÖS!! men, jag ska fan inte vara det  länge. Nej, för då går inte ekonomin riktigt ihop.
Så i Linköping blir mitt arbete att söka arbete :) Fyndigt va!

Sitter och lyssnar på Sommarpratare på P1 och så kom "så länge skutan kan gå".. ååå, nostalgitripp. Per och klassen övade den flitigt under maj/juni månad. Jag vill faktiskt gå ett år till i skolan, eller två, eller tre.
Det är så sjukt tryggt. Så sjukt kul (faktiskt). Men man ska väl gå vidare. Fan

Nej nu måste jag ha mat. Stått mig på Gröt sen klockan 9.
Fårse vad det blir. Råttorna dansar ju hungers-nöd-dansen i kylskåpet. haha, jag är själv hemma och jag är PANK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0