Kontakt med omvärlden

Wiieee!
Nu har jag äntligen fått igång min dator, internet och ja alla dessa tillbehör.
Fasiken vad man känner sig "borta" efter typ två dagar utan internet. Denna globaliserade värld.. Jag säger bara det. Sitter nu i mitt och markus hem. I linköping. Helt underbart. Vi har jobbat som tokar. Packat upp lådor, monterat byråar, monterat hyllor, flyttat hyllor, slagit i spikar, skruvat skruvar, dammsugit... ska jag fortsätta?
Men, vi börjar se en ände. :)
Det blir riktigt riktigt fint här hemma.

Fattas bara gardiner, mattor, tavlor, några hyllor, blommor... ja ni fattar.. Finns lite att göra med andra ord.
Men nu har jag skickat iväg markus på en stor utefest. Eller nja, han ville väl gå själv också. men, hursomhelst. Jag har MASSOR med tid att fixa iordning här. Blir några vändor upp på vinden, några ut till soprummen och så.
Självklart några koppar kaffe också (!)

saknar Hallsta litegrann, eller kanske inte Hallsta men folket.
Systrar och närheten till dem man tycker om.
På något konstigt sätt saknar man människor mer när man är långt ifrån dem, även om man inte träffas så mycket när man är nära heller.
Konstigt är det, men det är vad jag känner.
Längtar tills vännerna kommer och hälsar på så att jag får visa hur fint jag och markus bor <3

Nej, nu rinner tiden iväg..
Ciao!

Jo förresten, glömde en liten detalj.
Det är UNDERBART att vara sambo <3

Kommentarer
Postat av: Sambon

Vi har världens finaste lägenhet du och jag! =) Dessutom har jag världens finaste flickvän. Jag måste ha tur!

2007-08-23 @ 11:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0