Ingen sommar...

"ingen sommar utan Gessle..."
Så jäkla sant. Var  med syrrorna och mamma på Gesslekonserten på Löga igår. Det var så SJUKT bra. Jag och syrrorna skrek halsarna hesa och hoppade marken lerig.

Fyfan vilket drag han höll, den där Gessle. Det är något speciellt med hans låtar, texter, musiken. Man rycks med, man blir glad och man bara mår.. Grymt!

Nu är jag på "jobbet". Vi stänger kanalen om en vecka, och man kan ju inte säga att båttrafiken är så tät. Men jag klagar inte. Skjutsade älsklingen till tågstationen imorse. Nu är han påväg till vår lägenhet - utan mig. Gaah! jag vill också följa med, men icke! Måste jobba och tjäna alla små slantar som går..

Pappa och jag åker i alla fall ner med det absolut sista från mitt rum och vår underbart snygga soffa imorgon.

Saknar min älskling redan.
Nu ska jag koka kaffe!

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0