Flyttdags

Nyss hemkommen från en underbart skön morgonpromenad i den fina morgonen. Snart bär det av till slussarna. Bara två veckor kvar att jobba, och BARA två (!!!) veckor kvar tills jag flyttar till Linköping.
Det har gått sjukt fort. Känns som det var igår jag vinkade av min älskling på tågstationen i Linköping, i vetskapen om att vi skulle leva på 'distans' i ett år. Men herregud.. det är ju nu, om två veckor.

Jag ser fram emot det enormt mycket. Men endå är det något i min som gör ont. Jag kommer ju att sakna så många. Mina syskon kommer jag att sakna så hemskt mycket. Det kommer att bli svår. Ni är världens bästa tjejer.
Jojo och madde, ni får ta hand om varandra här hemma nu. Sen måste ni komma ner och hälsa på mig!

Det finns en sak som gnager tungt också. Att jag inte har lyckats skaffa något jobb. Men fan, jag ska springa runt i Linköping som en tok. Det är först nu man inser hur det är att vara vuxen. Nu står man på egna ben, utan en enda jävla krona till inkomst. Men det ska väl gå det också - hoppas jag.


Liten har blivit stor ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0