18 mil är inget avstånd för oss

Idag var det en sådan där ovanlig dag - jag var nämligen ledig.
Passade på att sova ut litegrann i morse, i alla fall till 8.45. Sen tjatade jag på Markus att jag ville ha färskt bröd. Som tur var var han också sugen på det så han åkte till ICA och handlade. Sötisen!

Snodde älsklingens bil sen.
Åkte till världens bästa jojo och "hängde" lite innan hon hade vaknat till. Då bestämde vi oss för att spela minigolf.
Jag vann ganska överlägset. 70 till mig och 102 till Jojo (snacka om utklassning)
Sen stack vi till hamncafet och fikade. Efter det blev det Xbox och kaffe hemma hos Jojo.
Helt underbar dag. Så roligt att vara med den bruden.
Känns tungt att veta att det snart kommer att vara 18 mil emellan oss. att man måste planera lååångt i förväg för att träffas i en endaste liten helg. Det känns tungt.
Men jag vet, alltid du och jag jojo <3


image30


Nu ska jag mysa lite med min älskling som ligger i min bäddsoffa och ser söt ut. Snart, snart är vi riktiga sambos. Känns nytt, annorlunda, underbart, läskigt, ja en väldigt massa känslor är det ...
Men jag älskar min markus över allt annat på denna jord. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0